Fot. Renault
W nowym Renault Master znajdziemy najnowszej generacji silniki wysokoprężne dCi o pojemności 2.3l, oznacza to wyższy moment obrotowy przy niższym zapotrzebowaniu na paliwo. Maksymalna moc nowych jednostek to 180 KM przy 400 Nm, wobec poprzednich silników oszczędność wynosi nawet do 1l na 100 km. Auto występować będzie jak dotychczas w trzech długościach nadwozia oraz w czterech wersjach wysokościowych. Pojemność przedziału ładunkowego może sięgać od 8 do nawet 22 m³. Auto dostawcze francuskiego producenta oprócz odświeżonej stylistyki może pochwalić się także nowymi systemami aktywnego bezpieczeństwa. Nowy Renault Master występować będzie także w wersji Z.E, a więc w pełni elektrycznej. W przypadku tej wersji pozostają trzy długości nadwozia, jednak opcje wysokości maleją do dwóch. Silnik w dostawczym aucie zapożyczony został z poprzedniej generacji modelu Renault ZOE i posiada moc 76 KM ( 57 kW). Do tego dochodzi jeszcze pojemna bateria o mocy 33 kWh. Układ ten wystarczający jest do swobodnego poruszania się po mieści. Minimalna zasięg przy w pełni naładowanej baterii to 80 km.Fot. Renault
Nowy Renault Trafic miejski dostawczy model francuskiego producenta otrzymał odświeżone jednostki dCi o pojemności 2.0l. Maksymalna moc oferowana w tym modelu to nawet 170 KM przy 380 Nm. Jednostki mogą pochwalić się mniejszym zapotrzebowaniem na paliwo nawet do 0.6l na 100 km. Wraz z nowymi jednostkami w modelu zawita także automatyczna dwusprzęgłowa przekładania EDC. Nowy Renault trafić może poszczycić się większą ładownością oraz możliwość przewiezienia rzeczy nawet o długości 4.15m, dzięki dostępnej klapie w przedziale ładunkowym. Pojemność ładunkowa sięga od 3,2 m³ do nawet 8,6m³. Nowy model oferuje tak jak było do dotychczas szerokie możliwości aranżacji od 2 do nawet 9 foteli, gdzie każdy można indywidualnie wyjąc i zainstalować w innym miejscu.