Fot. Audi
Najnowsza generacja, wprowadzonego do obrotu w 2006 roku Q7 będzie miała trudny orzech do zgryzienia. Poprzedni model sprzedał się w nakładzie 500 000. Samochód stanowił także fundament do szeroko pojętego segmentu wyżej zawieszonych samochodów u producenta z Ingolstadt. Nowa konstrukcja to nie tylko lepszy bardziej dopracowany design, ale także całkowicie nowe podejście do takich tematów jak ekologia. Nie tylko, że jednostki będą nawet do 15% bardziej oszczędne, Q7 będzie także dostępne z jednostką wyposażoną w technologie Plug-in-Hybrid. Samochód w tej wersji będzie spalać zaledwie 1,7l diesla na 100 km – data wprowadzenia jeszcze nie jest znana.Fot. Audi
Ceny Polskie nowego Audi Q7 też powinny pojawić się w najbliższym czasie, tak jak pełna specyfikacja i odpowiednie pakiety. W przypadku niemieckiej wersji, która raczej nie będzie odbiegać mocno od polskiej na starcie samochód posiada już bogate wyposażenie wystarczające do codziennej eksploatacji samochodu.