Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Audi uruchomiło konkurs dla innowacyjnych rozwiązań
Rozmiar tesktuAAA
Paweł Kostecki - 20-12-2016 Samochód to nie tylko narzędzie do poruszania się z punktu A do B. Pojazdy coraz bardziej stają się kolejnym miejscem, w którym można pracować odpoczywać i to wszystko przy stałym dostępnie do internetu. Nie może więc dziwić, że klienci podczas wyboru samochodu, kładą także bardzo duży nacisk na łatwość obsługi samochodu pod kątem multimediów oraz ich możliwości jak też wsparcia. Tak wiec obsługa klienta. Kilku kluczowych producentów wdrożyło już szereg rozwiązań które stanowią wartość dodaną przy wyborze samochodu konkretnej marki. Audi uruchomiło dlatego specjalny konkurs dla trzech projektów dotyczące: Real-time Customer Service - obsługa klient w czasie rzeczywistym, Digita Customer Care - opieka nad klientem przy wykorzystaniu internetu oraz User Experience - rozwiązania polepszające doświadczenie klienta z produktem oraz usługą. Swoje pomysły może zgłaszać do 4 stycznia 2017 roku. Drugi etap a zarazem finał odbędzie się 9 lutego 2017 roku. W konkursie udział mogą wziąć tylko projekty których koszt wdrożenia do 500 000 zł netto. Rozwiązanie nie jest już wdrażane anie nie będzie wdrażane prze okres trwania konkursu i nie był jeszcze prezentowany w konkurencyjnych konkursach.