Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
BMW M rośnie w siłę i otwiera nowe ekskluzywne salony
Rozmiar tesktuAAA
Paweł Kostecki - 01-02-2018 BMW M, a więc bardziej wydajnościowe modele niemieckiej marki zyskują coraz bardziej na popularności. W przeszło 45 letniej historii samochodów BMW M, do klientów trafiło niecałe 100 000 pojazdów. W przeciągu ostatnich czterech lat ilość punktów sprzedaży, które mogą zamawiać samochody z linii M prawie się podwoiły do ponad 850. W niektórych krajach BMW M ma taką popularność, że producent tworzy własne salony przewidziane wyłącznie dla modeli z linii M oraz M Performance. Taki właśnie salon powstał w Singapurze. Całkowita powierzchnia punktu to 418 m². Klienci mogą oczekiwać na bardziej ekskluzywną obsługę od zamawiania aż po odbiór.