Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki, moj-samochod.pl - 08-11-2010 Jak przystało na każdy samochód, przychodzi czas, kiedy musi go zastąpić kolejna, odnowiona wersja. Tym razem trafiło na bardzo wysoko ceniony model BMW X3. Nowa odsłona będzie miała wysoko postawioną poprzeczkę. Czas pokaże, czy świeży BMW X3 pozostanie w tyle, czy też uda mu się wyprzedzić swojego poprzednika, zdobywając więcej zadowolonych użytkowników.
Design
BMW, jako jeden z nielicznych producentów samochodów, utrzymuje w swoich modelach niepowtarzalny i swoisty wygląd, który pozostał niezmieniony od kilkudziesięciu lat. Nie mogło to ominąć także nowego BMW X3. Jednak, pomimo standardowych linii nadwozia, designerzy starają się nadawać nowym modelom bardziej indywidualny i odpowiedni do segmentu design. Dzięki temu nowe X3 z wyglądu coraz bardziej przypomina SUV'a, a nie jak wcześniej, kombi z dużymi kołami.
Duża ilość wlotów powietrza nadaje samochodowi bardziej okazałego wyglądu. Nowe reflektory ładnie wkomponowują się w całą linie samochodu. Wyciągnięty lekko w przód "nos" z charakterystycznym grillem w kształcie nerki, sugeruje sportowy charakter.
Wnętrze
Jak przystało na samochód klasy premium, każdy detal musi być dopracowany. Także tutaj BMW postarało się, aby wszystko było na "tip top", bez możliwości przyczepienia się do czegokolwiek. Wszystko rzecz jasna wykonane jest z wysokiej jakości materiałów, aby osoby przebywające w samochodzie miały jak najbardziej komfortową podróż, zarówno na krótkie, jak i długie dystanse.
Ekran, znajdujący się w środkowej części cockpitu, daje czytelny i ostry obraz. Wygodna 3-ramienna kierownica, wyposażona w funkcjonalne przyciski, daje szybki dostęp do najważniejszych funkcji w samochodzie.
Silnik
Diesel
2.0 184KM 380Nm
Benzyna
3.0 306KM 400Nm
Podsumowanie
Miło widzieć postęp BMW, które wreszcie odkryło, że ten sam, co w Kombi i Sedanie design, nie pasuje już do samochodu z segmentu SUV. Pod kątem wnętrza samochód jest luksusowy, jednak projektanci znów zapomnieli o tym, że kierowca może być wyższy niż przeciętny Niemiec – głównie dotyczy to ilości miejsca dla nóg.