Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki, moj-samochod.pl - 19-09-2010 Przedstawiamy Wam kolejną primerę tegorocznych targów samochodowych w Paryżu (które odbędą się za niecałe 2 tygodnie). A jest nim BMW 6 w wersji Coupé, które na pierwszy rzut oka wygląda tak, jakby sprasowano sedana serii 5. Co prawda jest to na razie Concept, ale znając markę BMW, od Conceptu, do gotowego samochodu, projekt niewiele się zmieni.
Design
Samochód ma smukłą, sportową linię. Już na początku w oczy rzucają się przednie lampy, wykonane w technologi LED. Nowe reflektory użyte zostaną przez BMW po raz pierwszy właśnie w tym modelu. Dają białe, dobrze oświetlające drogę światło. Są one wyposażone w tzw. Adaptive Headlights, dzięki którym światło reflektorów precyzyjnie podąża za ulicą. W tym modelu znajdziemy także pierścieniowate przednie świtała do jazdy dziennej. Rury wydechowe płynnie przechodzą w chromowany element podwozia , jednocześnie jako całość idealnie komponują się ze zderzakiem. 20-calowe, wieloramienne felgi, ładnie wkomponowują się w całą bryłę auta i dodatkowo nadają mu sportowego wyglądu.
Wnętrze
Wnętrze w BWM 6 Coupé Concept można porównać do jedzenia na odbywającym się aktualnie Oktobefest w Monachium - bardzo ciężkie. Mimo takiego właśnie wyglądu, wszystko tworzy jednolitą całość i nie widać tu żadnego zbytecznego elementu lub powodów do zgrzytu. We wnętrzu BMW pojawiło się kilka nowości, takich jak np. 10,2- calowy, wolno stojący, dotykowy monitor. Również system audio został specjalnie zaprojektowany przez duńską firmę Bang & Olufsen, dla tego konkretnego modelu.
Silniki
Na razie brak jakichkolwiek danych na temat jednostek napędowych, jednak można się spodziewać silników o mocy 3.0 l, lub nawet więcej, jak to bywało w poprzednich modelach tego segmentu.
Podsumowanie
Samochód prezentuje się trochę nietypowo, jak na BMW, z powodu swojej spłaszczonej i wyraźnie bardziej zaokrąglonej linii nadwozia. Widać że marka idzie na poszukiwania nowych klientów i odchodzi od swego tradycyjnego, "cegłowatego" designu. Oby tak dalej, wtedy samochód będzie mógł pochwalić się ciekawym wyglądem, a nie tylko osiągami. Na pewno przyjrzymy się temu modelowi trochę bliżej na Targach w Paryżu.