Fot. BWM
Najnowsza szósta generacja BMW 7 dostępna będzie w dwóch wersjach nadwozia: standardowa 5.1m oraz 5,24m w przypadku odmiany long. Do napędzania samochodu służyć będzie do wyboru jedna benzynowa jednostka napędowa lub jedna z dwóch wysokoprężnych. W późniejszym terminie pojawi się także odmiana Hybrydowa.Fot. BWM
Wobec swojego poprzednika samochód został znacznie odchudzony, BMW 7 straciła aż 130kg. Ten wynik uzyskano głównie za pomocą znacznego wykorzystania włókna węglowego. Materiał użyty zostały przy nadwoziu i ma także służyć w ramach podniesienia bezpieczeństwa. Nowa waga wpływa nie tylko bardzo pozytywnie na wyniki spalania samochodu, ale także na lekkość prowadzenia go.Fot. BWM
Podstawowa wysokoprężna jednostką będzie stanowić silnik 730d, który będzie generować moc 265 koni mechanicznych. Kolejny napęd to benzynowa jednostka o mocy 326 koni mechanicznych. Ostania najmocniejsza w ofercie silników wysokoprężna V8 będzie wytwarzać moc 450KM. Do tego dojdzie najnowsza 8 biegowa automatyczna skrzynia. W późniejszym okresie pojawi się także silnik hybrydowy. Oznaczony jako 740e będzie posiadać moc 326KM, a spalać na 100km zaledwie 2,1l.Fot. BWM
Lista wyposażenia podstawowego i opcjonalnego pozostaje jak przyzwyczaiło nas już BMW bardzo długą lekturą. Możliwości kombinowania krzyżowania opcji nie zna granic. Ciekawsze z dostępnych opcji to reflektory LED, które można było już poznać w modelu i8. Kolejną wartą wspomnienia opcją to nowe podejść do tematu parkowania, w BMW 7 będzie można już opuścić samochód. A ten w tym czasie będzie mógł zaparkować także na miejscu gdzie nie ma dużo przestrzeni.