Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 30-04-2017 Nowy Citroen C3 otwiera listę bestsellerów francuskiej marki. Od wprowadzenia auta do sprzedaży w listopadzie 2016, samochód zamówiony został już ponad 100 000 razy. Klienci potwierdzają dzięki temu słuszność zdobytych 25 międzynarodowych nagród. W Europie dzięki tej liczbie Citroen zdobył aż 70% więcej klientów, z czego 60% to całkowicie nowi nie posiadających wcześniej samochodu tej marki. Producent ma do tego kolejne powody aby się cieszyć. Aż 50% kupujących wybiera najbogatszą wersję modelu Citroen C3 w wersji Shine. Do tego 60% klientów zdecydowało się na charakterystyczny element nadwozia, którego można znaleźć tylko w samochodach francuskiej marki Airbump. Za sukces odpowiada zapewne także coraz bardziej standardowy design samochodów, gdzie nie trzeba się doszukiwać gdzie znajduje się przód lub tył pojazdu lub do czego służą różnego rodzaju przyciski. Citroen C3 to prawdziwy standardowy Europejski samochód bez udziwnień.