Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 31-03-2018 Nowej generacji Citroen C3 to niepodważalny sukces francuskiej marki. Auto sprzedaje się jak świeże bułeczki i już teraz można go uznać za jeden z najlepiej sprzedających się modeli tej marki. Samochód w niespełna 18 miesięcy od swojego debiutu trafił do ponad 300 000 klientów. Miejskie auto zaliczyło w 2017 roku wzrost sprzedaży aż o 46% wobec, analogicznego okresu z 2016 roku ( C3 III + C3 II ). Statystyki sprzedaży wykazują dużą popularność bardzo dobrze wyposażonych pojazdów. Na najwyższą wersję samochodu decyduje się prawie 45% klientów. Do tego dochodzi jeszcze lakier dwukolorowy, na który decyduje się ponad 60% zmawiających. Na dodatkowe zabezpieczenie karoserii Airbumb decyduje się ponad 55% klientów.