Fot. Toyota
Toyota C-HR to pierwszy model w ofercie Toyoty gdzie styliści mieli wolną rękę w tworzeniu samochodu. Efekt jak widać jest bardzo dobry. Samochód swoją dynamiczną linią nie tylko dobrze wygląda, a zarazem bawi oko. Styl i forma lini pociąga także ułożenie i wygląda świateł tworząc w całości spójną przemyślaną bryłę. Każde zagłębienie oraz element odstający od nadwozia idealnie podkreśla dynamiczną stylistykę samochodu oraz indywidualny charakter japońskiej konstrukcji. Toyota C-HR korzysta z nowej platformy globalnej TNGA. Zapewnia ona nie tylko zdecydowanie mniejszą wagę całego samochodu, ale także gwarantuje odpowiedni poziom bezpieczeństwa już na najniższym szczeblu projektowania pojazdu.Fot. Toyota
Toyota C-HR dostępna będzie w zależności od rynku z dwiema lub trzema jednostkami. Hybrydowy silnik składający się z silnika benzynowego oraz elektrycznego będzie posiadał moc 122 koni mechanicznych. Dzięki zaawansowanej technologi 4 generacji układów hybrydowych poziom emisji CO2 znajdzie się poniżej 90 g/km. Druga jednostka benzynowa turbodoładowana będzie posiadała moc 116 KM. Jest to jednostka która debiutowała ostatnio w nowej generacji Auris. Silnik ten w podstawowej wersji dostępny będzie z 6 biegową przekładnią manualną lub opcjonalnie z 6 biegową automatyczną typu CVT. Jednostka ta w modelu C-HR dostępna ma być także z układem na wszystkie 4 koła. Na niektórych rynkach oferta jednostek wzbogacona będzie przez dodatkową 2 litrową jednostkę.Fot. Toyota