Fot. Audi
Jednak w Audi zmiany nie mogą polegać tylko wyłącznie w obszarze silnika. Jest to także okazje na wprowadzenie nowych rozwiązań technologicznych jak też wizualnych. W przypadku Audi RS7 najbardziej widać to po nowych światłach. Dostosowane zostały do nowego grilla, którego obramowanie jest teraz jeszcze bardziej ostre i wyraźne. Nowe reflektory wykonane w innowacyjnej technologi LED Matrix. Niemiecki producent także uzupełnił paletę dostępnych lakierów o nowe odcienie czarnego, szarego, białego oraz niebieskiego.Fot. Audi
Wnętrze utrzymane zostało w ciemnej tonacji, idealnie pasujące do dynamicznego charakteru samochodu. Zmiany wizualne, które zostały prowadzone w samochodzie są dosyć delikatne. Tak też dopracowaniu uległy takie elementy jak, wloty powietrza, przyciski do zmiany biegów z tyłu kierownicy, czy też emblemat quattro. Standardowo w każdej wersji Audi RS 7 system multimedialny, w którego skład wchodzi także nawigacja wyposażony został w nowy procesor graficzny firmy Nvidia.Fot. Audi
Pod maską znalazła się przepracowana jednostka BiTurbo V8. Silnik o pojemności 4.2l generuje moc 560 KM. Pełny moment obrotowy, który wynosi 700Nm, dostępny jest już od 1 750 obr/min, aż do 5 500 obr/min. Dzięki tym parametrom do pierwszej 100km/h, samochód potrzebuje zaledwie 3,9s. Maksymalna prędkość Audi RS7 ograniczona została do 280km/h, jednak dzięki dodatkowemu pakietu można ją podnieść do 305 km/h. Cena w Niemczech za ten model w wersji podstawowej zaczynać będzie się od 113 tyś Euro. Pierwsze RS7 dostępne będą od 3 kwartały 2014 roku.