Fot. Hyundai
Model stworzony został zgodnie z rozbudowaną wersją języka projektowania samochodów Fluid Sculpture 2.0. Pierwotny styl ten, który zaprezentowany został ok. 5 lat temu przyczynił się między innymi do tego, że koreańska marka od wielu lat należy do najszybciej rozwijających się producentów samochodów. Hyundai Genesis prezentuje się jak przystało na dużą limuzynę ,statecznie jednak z powiewem dynamiki. Jako jedyny model w ofercie koreańskiego producenta, samochód ten otrzymał swój własny logotyp.Fot. Hyundai
Wewnątrz samochód prezentuje się prestiżowo, elegancko i dostojnie. Nie musi się w żadnym aspekcie chować przed Europejską konkurencją, rzec można nawet że to niektóre flagowe Europejskie modele mogą się czegoś nauczyć od tego modelu. Technologicznie także nie odstaje od swojej konkurencji, zaś za bezpieczeństwo nad pasażerami i kierowcą czuwają systemy aktywne i pasywne. Oprócz takich rozwiązań jak aktywny tempomat, czy też system utrzymujący kierowcę na pasie ruchu, Genesis jako pierwszy samochód wyposażony będzie w czujnik CO2 w kabinie, aby zapobiegać i ostrzegać kierowcę przed zaśnięciem.Fot. Hyundai
Serce nowego Hyundaia Genesis stanowi 3.8 litrowa jednostka w układzie V6. Silnik generuje moc 315 KM, zaś za odpowiednie przełączanie biegów służy 8-biegowa automatyczna skrzynia. Jako pierwszy model w ofercie Hyundaia, Genesis będzie posiadać napęd na wszystkie 4 koła. Za odpowiedni komfort podczas jazdy będzie odpowiedzialne nowe wielowahaczowe zawieszenie z przodu jak też z tyłu oraz niemal równomierny rozkład mas 52:48.