Fot. Ford
Unikatowa stylizacja, sława i moc ten samochód ma to wszystko. Teraz także będzie dostępny w Europie w tym w Polsce. Oferta obejmie dwie wersje silników jak też nadwozia. Podstawowa wyposażona w jednostkę 2.3l z rodziny EcoBoost o mocy 317 koni mechanicznych i manualną 6 biegową skrzynię. W nadwoziu Fastback będzie zaczynać się od 148 400 zł. Za automatyczną skrzynię będzie trzeba dopłacić 9 000 zł. Taką samą różnice trzeba liczyć w przypadku wersji z silnikiem V8 o mocy 421 koni mechanicznych. Jednak wersja ta będzie zaczynać się już od 169 400 zł.Fot. Ford
Drugie nadwozie w ofercie będzie stanowić convertible we wszystkich wcześniej wymienionych wypadkach będzie to dodatkowy koszt rzędu 17 tyś zł.Silnik | Wersja | Nadwozie | Manualna skrzynia | Automatyczna skrzynia |
---|---|---|---|---|
EcoBoost 2.3l 317 KM | Mustang | Fasback | 148 400 zł | 157 400 |
5.0l V8 421 KM | Mustang GT | Fastback | 169 400 zł | 178 400 zł |
EcoBoost 2.3l 317 KM | Mustang | Convertible | 165 400 zł | 174 400 |
5.0l V8 421 KM | Mustang GT | Convertible | 186 400 zł | 195 400 zł |
Fot. Ford
W skład wyposażenia w wersji GT z manualną skrzynią biegów wchodzą takie elementy jak Launch control. System ten pozwala maksymalne przyspieszenie podczas startu. Kolejny element, który dostępny jest w powyższej konfiguracji to Line lock, system blokuje przednie hamulce i działa niezależnie od tylnych. Podstawowy system multimedialny w obu wersjach składa się z 8” dotykowego ekranu oraz systemu SYNC2, którego można dodatkowo sterować głosem. System ten posiada także 9 głośników o całkowitej mocy 390W.