Fot. Ford
Model aktualnie dostępny będzie w dwóch wersjach wyposażeniowych, Trend oraz Titanium. Pod koniec roku pojawi się także najbardziej ekskluzywna edycja Vigniale. Oprócz wersji, klient będzie mógł wybrać pomiędzy sześcioma jednostkami, z czego dwie będą stanowić silniki z rodziny EcoBoost, 1.5l 160KM lub 2.0l 240KM. Pozostałe napędzane będą dieslem, wszystkie będą posiadały pojemność dwóch litrów z podziałem na moc 120, 150, 180 oraz 210 koni mechanicznych. W przypadku 150 i 180 konnej jednostki TDCI dostępny będzie także napęd na cztery koła.Fot. Ford
Stylistyka nowego S-MAX, to niemalże idealna wizytówka dla człowieka rodzinnego, biznesmena jak też osoby, która lubi spędzać czas poza miastem. Właśnie te walory będą jednym z kluczy do sukcesu drugiej generacji tego samochód. Wzbogacenie S-MAXa o napęd na wszystkie 4 koła dodatkowo otworzą mu szeroko drzwi do nowych klientów. Wewnątrz samochód czaruje swoim unikatowym i eleganckim stylem. Połączenie między codziennością i użytecznością wraz z wysokiej jakości wykończeniem pozwolą na to aby samochód mógł być eksploatowany w wielu zakresach.Fot. Ford
Nowoczesne technologi, pozwalające oszczędzić pieniądze. Ford wychodzi swoim klientom na przeciw, pozwalając przy tym ograniczyć zbędne wydatki na mandaty. Nowy system, który znalazł zastosowanie w S-MAXie na bieżąco monitoruje znaki drogowe i dostosowuje osiągi samochodu do ich ograniczeń. Jednak aby nie zabierać całkowicie władzy nad samochodem, kierowca będzie mógł przycisnąć mocniej pedał gazu i tym samym zniwelować nałożone ograniczenie prędkości przez system.Fot. Ford
Nowy S-MAX łączyć w sobie będzie wiele nowoczesnych rozwiązań, wszystkie mają na celu wspierać kierowcę w każdej sytuacji drogowej. Oprócz takich rozwiązań jak automatyczne zatrzymywanie się przed przeszkodami, czy też parkowanie samochodu, bez których trudno sobie wyobrazić nowoczesny pojazd. Ford zadbał o to z czego amerykański producent słynie najbardziej na rynku, perfekcyjnego prowadzenia samochodem, pozwalając na to aby cieszyć się z każdego przejechanego kilometra.Silnik | Napęd | Skrzynia biegów | Moc | Trend | Titanium |
---|---|---|---|---|---|
1.5 EcoBoost | FWD | 6 biegów man. | 160 KM | 106 600 zł | 114 800 zł |
2.0 EcoBoost | FWD | 6 biegów aut. | 240 KM | 131 600 zł | 139 800 zł |
2.0 TDCI | FWD | 6 biegów man. | 120 KM | 112 600 zł | - |
2.0 TDCI | FWD | 6 biegów man. | 150 KM | 118 600 zł | 126 800 zł |
2.0 TDCI | 4WD | 6 biegów man. | 150 KM | 127 600 zł | 135 800 zł |
2.0 TDCI | FWD | PowerShift | 150 KM | 127 600 zł | 135 800 zł |
2.0 TDCI | FWD | 6 biegów man. | 180 KM | 124 600 zł | 132 800 zł |
2.0 TDCI | FWD | PowerShift | 180 KM | 133 600 zł | 141 800 zł |
2.0 TDCI | 4WD | PowerShift | 180 KM | 142 600 zł | 150 800 zł |
2.0 TDCI BiTurbo | FWD | PowerShift | 210 KM | 147 800 zł |