Fot. Honda
Honda Jazz jako przedstawiciel jednego z najbardziej popularnego segmentu samochodów kupowanych w Polsce nie zdołała odpowiednio zawalczyć o klienta. Ponadto zamiast wybrać małego ciasnego Jazza lepiej było już wydać trochę więcej i otrzymać np Civica. To raczej nie powinno się teraz stać nowej odsłonie tego samochodu. Honda Jazz nie tylko jest większy wewnątrz ale także przestronny i komfortowy jak nigdy jeszcze.Fot. Honda
Wnętrze samochodu jest zapraszające nowe materiały użyte w wykończeniu są miłe w dotyku. Także wizualnie samochód odmienił się nie do poznania, nowe zegary jeszcze bardziej czytelne i lepiej doświetlone wskazują że japoński producent bardzo mocno przemyślał bolączki poprzednika. Dzięki większej przestronności uzyskanej przez wydłużenie samochodu o 9.5cm, nawet przy całkowicie cofniętym przednim fotelu pozwala na swobodne siedzenie osobie na tylnej kanapie. Dla lepszej pakowności Honda Jazz wyposażony został w system Magic Seats. Pozwala to na indywidualne ustawienie tylnej kanapy, która dzielona jest w proporcjach 60:40. Pojemność bagażnika zgodnie z VDA wynosi 354l, przy złożonej tylnej kanapy wzrasta ono do 884 litrów.Fot. Honda
Nowe technologie nie ominęły także najmniejszej Hondy w ofercie. Oprócz już prawie, że standardowego w wyposażeniu dużego ekranu w centralnej części konsoli, w przypadku Jazz pięcio lub siedmiocalowy. Na pokładzie samochodu znajdzie się system Honda Connect. Nowy system działa w oparciu o Androida pozwala więc na łatwe i intuicyjne sterowanie znane z telefonów. Samochód dzięki temu może wykorzystywać wszystkie plusy jakie daje nam internet. Istnieje także możliwość instalowania dodatkowych aplikacji. Opcjonalnie dostępna jest także nawigacja od firmy Garmin.Fot. Honda
Honda Jazz podczas pierwszej fazy sprzedaży będzie dostępna wyłącznie z jedną jednostką napędową. Silnik benzynowy o pojemności 1.3l i mocy 102KM będzie zarządzany przez 6 biegową manualną skrzynię lube też opcjonalnie przez bezstopniową automatyczną skrzynie CVT.