Fot. Hyundai
Pod maską nowego Hyundai i20 dostępne będą w sumie trzy silniki. Wszystkie dysponować będą rozwiązaniem obniżające spalanie w mieście Start & Stop. Do tego w ofercie samochodu zawita po raz pierwszy siedmiobiegową, dwusprzęgłowa automatyczna przekładania 7DCT. Ofertę jednostek otwiera silnik benzynowy o pojemności 1.2l i mocy 75KM. Jednostka ta występować będzie jeszcze w wersji mocy 84 KM. Kolejną pozycją silników to 1.4l jednostka benzynowa o mocy 100 KM.Fot. Hyundai
Ofertę jednostek turbodoładowanych składać będzie się z 1.0 T-GDI o mocy 100 KM, która współpracować będzie z 5 biegową manualną przekładnią. Mocniejsza wersja tego silnika dysponować będzie mocą 120 KM i występować będzie standardowo z 6 biegową manualną przekładnią. Te dwie wersje jednostek dostępne będą także z automatyczną przekładnią 7DCT. Hyundai dzięki takiej kompozycji jednostek pozostaje jedną z nielicznych producentów, którzy w ofercie pozostawili silniki bez turbodoładowania.Fot. Hyundai
Standardowo samochód wyposażony będzie 3,8 calowy ekran pomiędzy zegarami w desce rozdzielczej. W ofercie znajdzie się jeszcze nowy 5 calowy. Centralny umieszczony 7 calowy panel umożliwia na wyświetlanie obrazu komórki na urządzeniu dzięki wbudowanej obsłudze Apple CarPlay jak też Android Auto. Dzięki temu będzie można w prosty sposób skorzystać z nawigacji, która jest standardem we wszystkich nowych telefonach. Auto otrzymało także bardziej zaawansowane rozwiązania z zakresu aktywnego bezpieczeństwa.