Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 27-07-2012 Właśnie trafiła do salonów kolejna wersja bestsellera Hyundaia i30. Nowe i30 Wagon - tak nazywane są w Hyundaiu wersje Kombi, ma stanowić 30% wszystkich sprzedanych egzemplarzy tego modelu. Gdy nowe i30 w wersji hatchback trafiało na rynek, na samochód czekało już 60 tyś klientów.
i30 Wagon dostępne jest z 6 różnymi jednostkami i 6 wersjami wyposażenia. Do dyspozycji są 3 benzynowe silniki. Jeden o pojemności 1.4l ( 100KM ) i dwa o 1.6l ( 120 KM lub 135 KM ). W przypadku diesla dostaniemy jeden silnik - 1.4 ( 90 KM ) i dwa o pojemności 1.6 ( 110 KM lub 128 KM ). Ceny benzyny 1.4 w wersji Base zaczynają się od 54 400 zł. Za najdroższą wersję z silnikiem 1.6, o mocy 135 KM, będziemy musieli już zapłacić 84 900 zł – oczywiście są jeszcze dodatki które mogą spowodować, że cena wzrośnie. W przypadku silnika diesla, ceny są o 8 tyś zł wyższe. Na najtańszy model, z najmniejszym silnikiem o mocy 1.4l, trzeba wyłożyć 62 400 zł. Z kolei najdroższy w najwyższej wersji, kosztuje 90 900. Różnica pomiędzy najdroższym modelem z dieslem w stosunku do benzyny, wynosi więc 6 tys zł.
Każda wersja, niezależnie od wyposażenia, zawiera prawie pełen zakres listy systemów bezpieczeństwa. Wyjątkiem jest tylko poduszka powietrzna na kolana, dostępna od wersji comfort. Wszystkie silniki mają 6-biegową skrzynię, ale za dopłatą 4000 zł, przy silnikach 1.6 możemy otrzymać skrzynie automatyczną.