Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Klienci chcą samochody na wodór, 4 razy więcej zamówień niż planowano
Rozmiar tesktuAAA
Paweł Kostecki - 20-01-2015 Ledwo co Toyota Mirai pojawiła się na rynku japońskim, a już pobiła wszelkie plany do do sprzedaży jej ilości w całym 2015 roku. Przewidziana produkcja na ten samochód przewidziana była w granicy 400 szt na cały rok. A już podczas pierwszych dni od uruchomienia oficjalnej sprzedaży ten wynik wyniósł 1500 szt. W przyszłość rozwiązania wodoru wieży przede wszystkim japoński rząd oraz firmy z tego państwa, które stanowią 60% wśród zamawiających nowe Mirai. Pozostał cześć przypada na konsumentów indywidualnych. Wprowadzenie do sprzedaży nowej technologii, nie tylko przyczyni się do czystszego powietrza, ale także do pobudzenia lokalnej gospodarki.