Fot. Hyundai
Ofertę jednostek napędowych otwiera stara jednak sprawdzona konstrukcja benzynowa 1.4 MPI o mocy 100 KM wraz z sześciobiegową manualna przekładnią. Silnik ten w wersji podstawowej modelu, Classic Plus kosztuje od 69 700 zł. Klienci, którzy jednak wolą lepsze parametry przy mniejszym spalaniu będą musieli dopłacić aż 6 500 zł. O tyle więcej wyceniono turbodoładowany silnik 1.0 T-GDI o mocy 120 KM. Kolejna jednostka benzynowa 1.4 T-GDI o mocy 140 KM oferowana jest już wyłącznie w wyżej wersji wyposażeniowej Comfort. Tutaj dodatkowo klient ma wybór pomiędzy 6 biegową skrzynią manualną lub też automatyczną z 7 przełożeniami i dwoma sprzęgłami. Dla klientów, którzy jednak wolą coraz bardziej popadające w złą prasę silniki wysokoprężne Hyundai przygotował dwie jednostki napędowe. Obie posiadają tą samą pojemność 1.6l jednak o różnej mocy. Do wyboru stoi silnik z 110 KM oraz 136 KM. W obu wypadkach klient wybrać może przekładnię manualną 6 biegową lub automatyczną z 7 przełożeniami.Fot. Hyundai