Fot. Lancia
Lancia Ypsilon dostępna będzie w trzech wersjach wyposażeniowych Silver, Gold oraz Platinium. Każda wersja będzie mogła zostać wyposażona w jeden z pięciu jednostek napędowych. Dwa silniki na gaz i benzynę, dwa tylko na benzynowe oraz jeden wysokoprężny. W przypadku ekonomicznych i tańszych w eksploatacji jednostek dostępny będzie silnik o pojemności 1.2l i mocy 69 KM. Drugi napęd z tej oferty będzie przedstawicielem turbodoładowanych jednostek i przy zaledwie 0.9l pojemności osiągnie moc 80 KM. Benzynowe jednostki w ofercie Lancii to silnik 1.2l o mocy 69 KM i turbodoładowany TwinAir 0.9l o mocy 85KM. Jedyna wysokoprężna jednostka to Multijet o pojemności 1.3l i mocy 95 KM.Fot. Lancia
Nowe wnętrze ma być bardziej charakterystyczne poprzez wprowadzanie nowych faktur zestawionych z tapicerką. Zmienione zostały wskaźniki w desce rozdzielczej. Producent zapowiada więcej komfortu poprzez przeprojektowanie środkowej kolumny oraz dodanie licznych schowków, które pomieszczą do 3l. Nowe rozwiązania także nie ominęły tej marki. Na pokładzie znajdzie się między innymi nowy system multimedialny Uconnect. System będzie zarządzany poprzez 5” dotykowy ekran w centralnym miejscu kokpitu.Fot. Lancia
Na zewnątrz szatę samochód zdobią dwa nowe lakiery dostępne od kolejnej odsłony Lancii Ypsilon. Dołączyły one do grup lakierów pastelowych. W sumie klient będzie mógł teraz wybrać pomiędzy pięcioma pastelowymi, sześcioma metalizowanymi oraz trzem dwukolorowym. Zmieniony został ponad to grill, który jest teraz delikatniejszy. Przy okazji logotyp Lancii nie jest już wspólnym elementem przedniego wlotu. Kolejna zmiana to modyfikacja przedniego błotnika.