Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 01-08-2012 Flagowy model Lexusa gości na rynku motoryzacyjnym już od 23 lat. Przez ten okres jego duża luksusowa limuzyna, unowocześniana przez 4 generacje, znalazła ponad 730 tys. właścicieli. Teraz nastał czas na kolejne ulepszenie LS.
Zaprezentowana w 2006 roku, aktualna wersja Lexusa LS, liczy sobie w sumie ponad 2500 poprawek. Zmiany i modyfikacje zostały zaplanowane i zrealizowane głównie dzięki zapytaniom o sugestie klientów. Dzięki temu Lexus LS stał się jednym z najcichszych, najbardziej komfortowych samochodów na świecie.
W kwestii wyglądu Lexus otrzymał twarz od prekursorów nowego kierunku designu tej marki, co widać przede wszystkim w grillu. Więcej zmian znajdziemy jednak wewnątrz LS-ki. Wrażenie robi nowy, 12,3 calowy ekran LCD - największy dostępny na rynku motoryzacyjnym. Ilość przycisków w kokpicie została zredukowana, a do tych które pozostały, dodano kolejne funkcjonalności. Analogowy zegar dostraja czas dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem GPS.
Nowy LS 460 dostępny będzie z napędem na dwa (tylne) lub cztery koła. Hybryda 600h ma napęd na cztery koła, podobnie jak w wersji sportowej 600h F-Sport, przy czym tutaj dochodzi jeszcze stabilizator napędu. Obie wersje dostępne są także z dłuższym rozstawem osi. F-Sport stanowi nowość Lexusa w tym modelu. Wersja ta pozwala na bardziej dynamiczną jazdę z zawieszeniem niższym o 10mm.