Fot. Renault
Samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 3.2 sekundy. Pod maską a dokładnie przy dwóch kołach znajdują się silniki elektryczne, które osiągają sumaryczną moc 460 KM, co jest o 190 KM więcej niż zezwalają przepisy w elektrycznej Formule. Z racji silnika elektrycznego brakuje tutaj tradycyjnej przekładni. Tak więc przyspieszenie auta jest cały czas równomierne. Waga samochodu to zaledwie 1400 kg, z czego 400 kg przypada na 40 kWh akumulatory. Oprócz sportowych walorów, nowy koncepcyjny Renault zachwyca swoją stylistyką. Nadwozie emanuje dynamiką i energią. Ładnie wkomponowane w przedni zderzak światła do jazdy dziennej w kształci litery C, nadają całej konstrukcji nowoczesności. Na wnętrze auta żaden kierowca raczej nie będzie mógł narzekać. Na wyposażeniu znajdują się kubełkowe fotele marki Recaro obszyte w alcacentrę. Renault nie był by sobą gdyby nie prowadził czegoś dziwnego do samochodu. Jest to kwadratowa kierownica, która rzekoma zapewnia kierowcy lepszą widoczność. Ponadto auto wyposażone zostanie w specjalną klatkę pozwalająca na starty na torach wyścigowych.Fot. Renault