Fot. Mitsubishi
To co nie udało się na zewnątrz całkowicie inaczej wygląda wewnątrz auta. Model reprezentuje się obszernie i komfortowo. Nie brakuje tutaj miejsca ani z przodu ani też z tyłu. Układ i rozłożenie wnętrza jest przemyślane i ergonomiczne, w krótkich słowach japońska precyzja. Do tego dochodzą liczne nowości w obsłudze dotykowej urządzeń. Na przykład poziom głośności steruje się ruchem dwóch palców na nowym touchpad. Do góry oznacza głośniej, w dół ciszej. Mitsubishi Eclipse Cross wyposażony będzie w 7 calowy dotykowy ekran. Dzięki mocnej integracji systemu samochodu z rozwiązaniem Apple będzie można korzystać z takich funkcjonalności jak sterowanie głosem Siri. System pokładowy japońskiego wyżej zawieszonego samochodu posiada także pełną integrację z obsługą Androida, pozwalająca na korzystanie z Google Maps czy też Google Play. W nowym modelu marki Mitsubishi nie zabraknie także coraz bardziej popularnego ekrany typu HUD ( Head up display ). Na nim kierowca wygodnie bez odrywania wzroku od ulicy zobaczy takie informacje jak prędkość, informacje z nawigacji i wiele innych pomocnych wskazówek.Fot. Mitsubishi
Pod maską nowego Mitsubishi Eclipse Cross oferowane będą jak na razie tylko dwie jednostki napędowe. Niestety w obu wypadach producent nie podał jeszcze pełnej specyfikacji silników, trwa ich homologacja. Podstawowa jednostka będzie napędem benzynowy o pojemności 1.5. Wyposażony będzie on w turbosprężarkę i ma posiadać większy moment obrotowy niż aktualnie stosowane silniki 2.0l i 2.4l. Ta wersja silnika oferowana będzie wraz z manualną skrzynią biegów z sześcioma przełożeniami. Drugi silnik, który znajdzie się pod maską nowego Mitsubishi Eclipse Cross. Będzie rozwiniętą wersją aktualnie stosowanej jednostki wysokoprężnej 4IN14. Silnik dysponuje pojemnością 2.2l i jest oferowany standardowo wraz z automatyczną przekładnią z ośmioma biegami. Przełożenie mocy w obu wypadkach jest na wszystkie cztery koła.Fot. Mitsubishi
Nowy Mitsubishi Eclipse Cross oferować będzie także szeroki zakresem technologi aktywnego bezpieczeństwa. Dzięki temu auto jest w stanie automatycznie wyhamować lub też spowolnić auto taka aby uniknąć groźnym wypadkom. Do tego dochodzi jeszcze monitorowanie martwego pola. Nowy japoński pojazd wyposażony będzie także w funkcje monitorującą czy pojazd ruszający przed nim nie hamuje gwałtownie, tak aby uniknąć takiej kolizji.Fot. Mitsubishi