Fot. BMW
Wobec swojego poprzednika nowy X6 uzyskał bardziej masywną, introwersyjną linię, jednak nie tracąc przy tym na swojej sportowego ducha. Znakiem rozpoznawczym jak zawsze w modelach BMW pozostały nerkowe wloty powietrza, drugi element to ułożony w kształcie X przedni zderzak. Kolejnym mocnym akcentem to wchodzące głęboko aż do grilla reflektory bi ksenonowe, które są w standardowym wyposażeniu samochodu. Nadające charakteru samochodu felgi aluminiowe, także znalazły się na szerokiej liście wyprawki tego modelu - w tym przypadku 19” obręcze.Fot. BMW
Wewnątrz tak jak można się było spodziewać po BMW, materiały najwyższej jakości. Układ kokpitu został skierowany ku kierowcy, tak aby mógł on szybko i bezproblemowo obsłużyć każdy z elementów samochodu. Kierowca oprócz innowacyjnego systemu Head-up display posiada także duży dotykowy ekran, na którym mogą zostać wyświetlane informacje o samochodzie, mapy jak też multimedia.Fot. BMW
Wymiary nowego BMW X6 prezentują się następująco: 4.91m długości, 1.99m szerokości, 1.7m wysokości oraz rozstaw osi 2.93m. Standardowa pojemność bagażnika wynosi 580l, przy złożonych tylnych siedzeniach wzrasta ona do 1525l - przy czym tylna kanapa składa się w proporcjach 40:20:40. Nowy BMW X6 dostępny będzie tylko z trzema jednostkami napędowymi, przy czym jedna z nich zarezerwowana jest wyłącznie dla pakietu M.Silnik | Moc | Moment obrotowy | 0-100 km/h | Paliwo | Spalanie |
---|---|---|---|---|---|
xDrive50i | 450 KM | 650 Nm | 4,8s | Benzyna | 13l / 7,7l / 9,7l |
xDrive30d | 258 KM | 560 Nm | 6,7s | Diesel | 6,7l / 5,5l / 6l |
M50d | 381 KM | 740 Nm | 5,2s | Diesel | 7,2l / 6,3l / 6,6l |