Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 28-10-2016 Japońska marka Nissan wzbogaciła się o nowy punkt sprzedaży samochodów. Jest to przy okazji pierwsza placówka w Polsce, która zbudowana została według nowych globalnych wytycznych co do tych obiektów. Powierzchnia nowego salonu wynosi 1000 m2, pozwala to na ekspozycję nawet 10 samochodów wraz ze specjalną wydzieloną strefą dla samochodów elektrycznych. Salon w Poznaniu będzie dopiero 10 placówką w której dostępne będą modele zasilane prądem. Dodatkowo na terenie salonu funkcjonować będzie specjalne stoisko do ładowania samochodów elektrycznych, pozwalające w zaledwie 30 minut naładować do 80% baterii. Pojazdy dostawcze wystawione będą poza salonem. Do całkowitej powierzchni salonu wliczone są jeszcze pięć stanowisk serwisowych, w tym jedna z podnośnikiem do 4,2t. Klienci nie będą już obsługiwani przy biurkach lecz przy wysokich stolikach tak aby zapewnić lepszy komfort. Do tego klienci mogą liczyć na darmowy dostęp do internetu poprzez bezprzewodowy dostęp.