Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo powraca na swoje miejsce w hierarchii motoryzacyjnej, a nowy Giulia jest tego najlepszym dowodem. Stylistyka sportowa i zadziorna znalazła się w każdym nawet najmniejszym elemencie samochodu. Do tego dochodzi godna marki jednostka w układzie V6. Silnik benzynowy, podwójnie turbodoładowany, dostępny będzie wyłącznie w najwyższej wersji. Zaś najwyższa wersja tylko z tą jednostką. Silnik generuje moc 510 KM. Maksymalna prędkość samochodu wynosi z tym silnikiem 307 km/h, a pierwsze 100 km/h na liczniku można zobaczyć zaraz po 3,9 sekundach. Za dodatkowy dreszczyk emocji odpowiadać będzie napęd na tylną oś, który nie pozwoli nawet na sekundę wydostać się z fotela. Pozostałe dwie jednostki w nowym Alfa Romeo Giulia to silniki wysokoprężne. W obu przypadkach jest to diesel o pojemności 2.2l, podstawowa jednostka będzie posiadać moc 150 KM, mocniejsza wersja 180 KM.Fot. Alfa Romeo
Nowy Alfa Romeo Giulia dostępne będzie w sumie w trzech wersjach. Podstawowa ( Giulia od 139 tyś zł ) oraz środkowa ( Giulia Super od 145 500 zł) dostępna będzie wyłącznie z silnikami wysokoprężnymi. Najwyższa wersja ( Giulia Quadrofoglio od 359 tyś zł ) ze wspomnianą jednostką V6. W przypadku dwóch pierwszych wersji samochód posiada wyposażenie przystosowane do codziennego użytku z możliwościami sportowymi. Wersja samochodu Quadriofogilo wyłącznie torowe, przy czym i tutaj nadal producent umożliwia doposażenie samochodu o elementy sportowe takie jak powiększone tarcze hamulcowe ceramiczne-węglowe za jedyne 33 tyś zł.Fot. Alfa Romeo