Fot. BMW
Dzięki zastosowaniu napędu elektrycznego typu plug-in, BMW i8 może jechać na układzie bez emisyjnym nawet do 105 km/h i pokonać nawet do 55 km. Wcześniej prędkość ta ograniczona była tylko do 70 km/h. Dodatkowo samochód dysponuje przyciskiem eDrive, Pozwala on na zwiększenie maksymalną prędkość układu elektrycznego do 120 km/h. Spada wtedy jednak zasięg jaki można pokonać, poruszając się wyłącznie z energii skumulowanej w baterii. Aby zapewnić daleki zasięg auto dysponuje także silnikiem spalinowym. Dzięki wsparciu elektrycznego, auto może pochwalić się rewelacyjnymi osiągami. Sprint do 100 km/h zajmuje BMW i8 zaledwie 4,4 sekundy w wersji Coupe lub 4,6 sekundy w przypadku Roadstera. Sumaryczna moc dwóch układów napędowych to 374 KM mocy oraz maksymalny moment obrotowy 320 Nm.Fot. BMW
Oprócz mocno ulepszonego układu jezdnego samochód może pochwalić się także nowymi walorami wizualnymi oraz technologicznymi. Wizualnie auto otrzymało dwa nowe odcienie lakieru, są nimi brąz oraz odcień szarości. Nadwozie zdobią teraz dodatkowo 20 calowe felgi ze stopów lekkich Double Spoke. Wnętrze auta wzbogacone zostało o nową standardowo dostępną stylistykę Carpo, które stanowi połączenie koloru czarnego z kością słoniową. Opcjonalnie wnętrze oferowane jest w odmianie Accaro co stanowi połączenie kolorów czarnego z miedzianym. W skład standardowego wyposażenia auta wchodzą takie elementy jak nawigacja, kluczyk z wyświetlaczem, system asystujący kierowcy jak też system Suround View oraz odpowiednie okablowanie do ładowania auta.Fot. BMW