Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 19-09-2012 Ten niemiecki van to prawdziwy, multifunkcjonalny, mały transportowy samochód do firmy. Dla tego modelu dostępnych jest aż108 wariantów, także każdy powinien znaleźć wersję idealnie przeznaczoną dla siebie. Kolejnym atutem jest szeroka gama silników, co także pozwala na idealne dostosowanie jednostki do zapotrzebowania i rodzaju pracy.
Combo występuje z dwiema wersjami rozstawu osi - z krótkim 2755m lub długim - 3,105m. Oba modele są ponadto dostępne w wydaniu Furgon, 5-osobowej oraz 7-osobowej. Furgon z krótkim rozstawem posiada też wersję z podwyższonym dachem. Dzięki tym różnym wariacjom model sprawdzi się jako samochód rodzinny, oferując dużo miejsca dla pasażerów, jak i bagażu.
Zabudowany furgon Opla Combo może pochwalić się imponującymi parametrami. Samochód jest wstanie przewieźć do jednej tony towaru wraz z kierowcą. Całkowita powierzchnia ładunkowa pomieści do 4,6 m³, obciążenie tylnej osi wytrzymuje do 1,45 tony. Całkowita długość ładunku przy złożonym przednim siedzeniu to 3,4m, maksymalna jego wysokość to 1,55m. Kolejnym udogodnieniem są szerokie drzwi tylne ( 1,455m x 1231m ) i najniższy próg załadowczy na wysokości 55 cm.
Pod maską Opla Combo może się znaleźć jeden z 6 silników. Gama napędów to 4 jednostki wysokoprężne, 1 benzynowa i 1 na sprężony gaz. Silniki wysokoprężne wyposażone są w system start&stop. Kolejnym atutem nowych silników jest ich długa żywotność, a zarazem rzadki przegląd. Napęd benzynowy i gazowy wymaga przeglądu po 30 tyś km, a wysokoprężne dopiero po 35 tyś km.