Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 20-07-2012 Nowy Peugeot 301 stworzony został specjalnie dla rynków, gdzie jakość dróg odbiega od tego, co przyjmuje się za standard w Europie. Ponadto samochód może pochwalić się sporą ilością miejsca wewnątrz.
Od samego początku, gdy plany samochodu były jeszcze w powijakach, inżynierowie Peugeota przechodzili wymagające misje drogowe. Takie, które mieliby pokonywać przyszli posiadacze 301. Testowane były jezdnie słabej jakości, w ciepłym klimacie, zimnym oraz wilgotnym. Wszystkie możliwe nawierzchnie i symulacje klimatyczne zostały sprawdzone i przeanalizowane. Pokonano w sumie kilkanaście tysięcy kilometrów na kilku kontynentach.
Wszystko po to, aby inżynierowie mogli zaprojektować samochód, który przystosowany będzie do maksymalnej liczby różnorodnych kombinacji klimatu i stanu nawierzchni.
Dzięki temu poświęceniu, nowy Peugeot 301 ma nadwozie przystosowane do jazdy po słabo utwardzony drogach, bez utraty komfortu podróży. Ponadto aby uzyskać większą stabilność, w konstrukcji zastosowano więcej mocowań śrubowych, a dla zabezpieczenia przed dostawaniem się piachu, kurzu i wilgoci, zastosowano podwójne uszczelki. Jeśli chodzi o klimat, w modelu znajdziemy klimatyzację o zwiększonej wydajności działania, która poradzi sobie nawet w najcieplejszych krajach. Z drugiej strony jeśli wybierzemy się bliżej biegunów, przyda nam się szyba podgrzewana od dołu - nawet sroga zima nie stanowi problemu.