Fot. Volkswagen
W zależności od wybranego wariantu samochodu, podzielony został on na poszczególne wersje wyposażeniowe. Tak też Golf i Golf Variant dostępny będzie w trzech opcjach: Trendline, Comfortline oraz Highline. Już podstawowa wersja posiada na pokładzie 6,5 calowy dotykowy ekran wraz z systemem multimedialnym Composition Colour. Do tego dochodzą halogenowe reflektory wraz z LEDowymi kierunkowskazami. Tylne światła do tego wykonane zostały w technologii LED. W tej wersji wyposażenia znajdzie się także klimatyzacja, system monitorujący zmęczenie kierowcy oraz system Start&Stop wraz z odzyskiwaniem energii hamowania. Wyżej pozycjonowana wersja Comfortline poszerza zakres wyposażenia o 16 calowe felg ze stopów lekkich, komfortowe fotele przednie, podłokietnik, pakiet chrom oraz komputer pokładowy premium wraz z wielofunkcyjną kierownicą. Najwyższa wersja wyposażeniowa Highline wyróżnia się następującymi dodatkowymi elementami: aktywny tempomat, reflektory przeciwmgielne z funkcją statycznego doświetlania zakrętów czy też sportowe fotele.Fot. Volkswagen
Podstawowa wersja modelu Alltrack, który pod maską kryje silnik 1.8 TSI o mocy 180 KM, z przełożeniem napędu na wszystkie cztery koła oraz z automatyczną skrzynią biegów DSG kosztować będzie od 121 390 zł. Kolejny samochód z oznaczeniem GTD oferowany będzie z jednostką napędową TDI o pojemności 2.0l i mocy 184 KM cena zaczyna się od 120 790 zł. Na ceny za najbardziej ekologiczne odsłony modelu Golf, wersje GTE oraz e-Golf będzie trzeba jeszcze poczekać. Pierwszy z tych modeli na samej baterii będzie w stanie pokonać do 50 km. W trybie mieszanym pojemność wzrasta do 880 km, warto zaznaczyć że bak w tej wersji jest zdecydowanie mniejszy niż w pozostałych wersjach. W pełni elektryczny Golf pokonać będzie mógł nawet do 300 km na jednym doładowaniu. Na nowego Golfa już można składać zamówienia, auto niebawem pojawi się także w salonach niemieckiego producenta.Fot. Volkswagen