Fot. Audi
Stylistycznie samochód stracił mocno na swojej dynamice, która znana jest z pozostałych modeli rodziny Q. W tym pojeździe Audi nacisk położył bardziej na funkcjonalności. Miejskie proporcja samochodu, nie pozwoliły na rozwinięcie właśnie tej cechy znanej z innych modeli niemieckiego producenta. Audi Q2 liczy sobie zaledwie 4.19m długości, 1.79m szerokości oraz 1.51m wysokości. Mimo tych nie dużych wartości rozstaw osi wynosi pokaźne 2.6m. Wystarczająco dużo aby zapewnić odpowiedni komfort w podróżowaniu. Wnętrze także mocno ucierpiało na nie dużych proporcjach, jednak nie straciło nic na wysokim poziomie wyposażenia. Mimo nie dużych proporcji pojemność bagażnika będzie wynosić od 405l przy nie złożonych siedzeniach, aż do 1050l przy złożonych.Fot. Audi
Pod maską na szczęście Audi nie oszczędzało klienci otrzymają zarówno ekologiczne i ekonomiczne jednostki jak też mocne i dynamiczne. Pełna lista silników zostanie udostępniona tuż przed wejściem do sprzedaży. Wiadomo jednak że jednostki benzynowe TFSI będą posiadały pojemność od 1.4l i 2.0l. Wysokoprężne jednostki będą posiadały pojemności od 1.6l do 2.0l. Silniki będą dostępne opcjonalnie z dwusprzęgłową automatyczną przekładnią. Napęd na cztery koła także będzie dla części jednostek opcją dla silniejszych standardem.Fot. Audi
Mimo mniejszych proporcji samochód nie straci na swoim wysokim poziomie wyposażenia znanego z pozostałej oferty Audi. Serce multimedialności będzie wiódł system multimedialny MMI, który łączy w sobie całą obsługę samochodu w prosty i intuicyjny interfejs. W samochodzie nie zabraknie także rozwiązań takich jak wirtualny kokpit, który wyświetla najważniejsze dane na szybie przed kierowcą. Wysoki poziom wyposażenia pokrywa także część aktywnego bezpieczeństwa. W zakres tego wchodzą między innymi automatyczne hamowanie przed pieszymi, monitorowanie martwego punktu, adaptatywny tempomat i wiele innych.Fot. Audi