Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki, moj-samochod.pl - 25-02-2011 Kolejną z opisywanych przez nas premier zbliżających się targów w Genewie, będzie nowy Volkswagen Golf wersji Kabriolet. Długo oczekiwany następca dobrze sprzedającego się samochodu doczekał się w końcu kontynuacji. Nowy Golf otrzymał skorupę ostatnio wprowadzonego modelu, z jednym wyjątkiem - brakuje mu dachu. Możemy to jednak zmienić w przeciągu 9.5 sekundy. Tyle bowiem czasu zajmuje złożenie lub rozłożenie dachu.
Nowy Golf kabriolet należy do najlżejszych w swojej klasie. Udało się to uzyskać dzięki nowemu dachowi, który w przeciwieństwie do konkurencyjnych rozwiązań, jest wykonany z materiału. Dach można składać i otwierać przy prędkości do 30km/h. Opcjonalne, Bi-Xeonowe reflektory, nadają dodatkowej dynamiki optycznej pojazdowi. Seryjnie Nowy Golf został wyposażony w tylne reflektory, które znamy już z modelu GTI. Dla zapewnienia bezpieczeństwa w Volkswagenie znajdziemy aż 7 poduszek powietrznych, a w razie dachowania pojazd został także wyposażony w odpowiednie systemy mające zapewnić wszystkim podróżującym osobom bezpieczeństwo.
Do dyspozycji będziemy mieć 6 silników benzynowych. Ich moc wynosi od 105 do 210 KM. Cztery spośród gamy silników benzynowych i Diesla, będzie można wyposażyć w DSG, a trzy w BlueMotion. O oszczędności nowych silników fakty mówią same za siebie - jednostka 1.6 TDI 105KM spala tylko 4.4l/100km.
Cena tego modelu w wersji podstawowej ma wynosić około 24 tyś Euro.