Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 03-07-2019 Francuska marka Peugeot wykorzystuje okazję wymuszonej modernizacji silników, aby spełniały restrykcyjne emisje spalin Euro 6d TEMP, na poprawki w pojeździe. Do aktualnych wersji wyposażeniowych dołączy wersja GRIP oraz ASPHALT. Do tego auto otrzymało wiele nowych opcji wyposażenia. Wizualnie auto pozostało bez większych zmian. Rewolucja zaszła za to pod maską biznesowego modelu Peugeot Boxer. Dotychczasowa wykorzystywana w tym modelu 2.0l jednostka zastąpiona została przez nową bardziej ekologiczną i ekonomiczną 2.2l Blue HDI. Silniki nie tylko posiadają większą pojemność skokową, ale także więcej mocy. Wszystkie jednostki wyposażone są standardowo w system Start&Stop: Podstawowa jednostka nowego silnika dysponuje mocą 120 KM ( + 10 KM ) oraz maksymalnym momentem obrotowym 300Nm. Parametry drugiej wersji silnika prezentują się następująco 140 KM ( +10 KM ) i 340 Nm. Topowa wersja dysponuje mocą 165 KM ( +5 KM ) oraz 370 Nm ( +20 Nm ). Dzięki nowym wersją samochód jest jeszcze bardziej uniwersalny, opcja GRIP pozwala nie tylko dojechać do bardziej trudnych dostępnych miejsc, ale także na przewiezienie dużych i ciężkich przedmiotów. Auto występuje tylko we wzmocnionej wersji 435. Druga nowa wersja ASPHALT przeznaczona jest dla tych, który potrzebują wysoki poziom komfortu na dłuższe trasy. Auto oferuje nie tylko podwyższony standard, ale także dostęp do najnowszych nowinek technologicznych. Cena Peugeot Boxer w wersji GRIP zaczyna się od 114 850 zł. Model w wersji ASHPLAT kosztuje od 118 850 zł netto.