Fot. Peugeot
Nowej generacji Peugeot 3008 przeszedł duże zmiany stylistyczne. Samochód, który zobaczymy po raz pierwszy na żywo w Paryżu, prezentuje całkowicie odmienną sylwetkę od aktualnie sprzedawanego modelu. Styliści francuskiego producenta porzucili opływową konstrukcję nadwozia, zamieniając ją na bardziej masywną, to czego klienci SUVów spodziewają się od tego typu samochodów. Mimo zdecydowanie prostszej i bardziej kanciastej bryły, nie zabrakło miejsca na elementy wyróżniających nową wizualizację kompaktowego SUVa. Należą do nich podłużne, kierujące się w wzdłuż maski światła LEDowe do jazdy dziennej, czy też wpuklona blacha w tylnej części samochodu.Fot. Peugeot
Nowy SUV francuskiego producenta model Peugeot 3008, ma stać się symbolem komfortu oraz łatwej obsługi. Pierwszy krokiem ku temu było udoskonalenie i-Cockpit , element który będzie standardem w nowej generacji tych samochodów. Pomniejszona kierownica oraz lekko podniesione zegary, ułatwiły sczytywanie z nich informacji bez potrzeby odwracania uwagi od ulicy. W nowym Peugeocie dostępna będzie także rozszerzona wersja i-Cockiptu w pełni zdigitalizowana połączano z systemem multimedialnym. Pójście w tą stronę przez Peugeot pozwoliło na wykorzystanie funkcjonalności coraz bardziej popularnych Head-up display w tradycyjnym i dobrze usytuowanym miejscu jakim jest deska rozdzielcza.Fot. Peugeot
Zakres mocy wykorzystywanych jednostek w nowym Peugeot 3008 sięgać będzie od 100 KM, aż do 180 KM. W ofercie znajdą się w sumie dwie jednostki benzynowe oraz cztery wysokoprężne. Podstawowy silnik benzynowy o pojemności 1.2l będzie posiadał moc 130 KM, dostępny będzie standardowo z 6 biegową przekładnią manualną lub 6 biegową automatyczną. Drugi silnik benzynowy dysponować będzie pojemności 1.6l oraz mocą 165 KM. W przypadku podstawowej jednostki wysokoprężnej do czynienia mamy z 1.6l konstrukcją o mocy 100 KM. Drugi silnik zasilanym dieslem dysponować będzie także pojemnością 1.6l, ale moc 120 KM. Dwie pozostałe jednostki wysokoprężne bazować będą na dwu litrowym silniku o mocy 150 KM lub 180 KM.