Fot. Polestar
Tak jak zostało zapowiedziane tak się też stało. Efektem tej pracy to Polestar 1. Samochód zapakowany w nadwoziu Grand Tourer Coupe może pochwalić 600 konnym silnikiem hybrydowym o maksymalnym momencie obrotowym 1000 Nm. Dystans jaki można pokonać na wyłącznie zmagazynowanej energii wynosi aż 150 KM. Jest to wynik aż trzykrotnie większy niż w innych dotychczas sprzedawanych samochodach. Pierwszy własny model Polestar oparty został na platformie SPA ( Volvo XC90, Volvo XC60, Volvo S90, Volvo V90 i Volvo V90 CC). Samochód będzie produkowany w chińskiej fabryce w Chengdu, która otwarta zostanie w połowie 2018 roku. Produkcja Polestar 1 rozpocząć ma się w połowie 2019 roku i ma być limitowana.Fot. Polestar
Z dużym wyprzedzeniem czasowym przed rynkowym debiutem, a dokładnie od 17 października będzie można składać wstępne zamówienia na nowy Polestar 1. Swoje zainteresowanie zakupem modelu można już teraz składać na stronie Polestar. W 2019 roku Polestar wprowadzi na rynek także swój drugi i trzeci model Polestar 2 oraz Polestar 3. Oba modele te będą mogły pochwalić się już w pełni elektrycznym napędem. Pierwszy z nich ma stanowić konkurencją na modelu Tesla 3. Drugi będzie pozycjonowany w segmencie wyżej zawieszonych pojazdów i ma być idealnym połączeniem dynamiki z komfortem.Fot. Polestar
Polestar wraz ze swoim pierwszym modelem pójdzie w ślady Volvo i zaproponuje swoim klientom nową możliwość posiadania samochodów. Tak jak to ma miejsce z nowym Volvo XC40. Ponadto będzie można wypożyczać samochód określonemu gronie użytkowników prosto i poprzez urządzenie mobilne. Dodatkowo będzie można skorzystać z usług concierge. Na mapach miast pojawić mają się ponadto salony marki Polestar. Polestar chce pracować na swój własny wizerunek, dlatego też samochody tej marki mają zostać wystawiane w oddzielnych lokalizacjach niż te od Volvo.Fot. Polestar