Fot. Porsche
Stylistycznie samochód odróżnia się tylko detalami wobec swoich bardziej ekskluzywnych braci. Obramowanie szyb będzie wykonane w czarnym kolorze, ten sam zabieg zmiany barwy dotknął ukrytych za 18 calowymi felgami obręczy zacisków hamulcowych. Dwie pojedyncze końcówki układu wydechowego utrzymane zostaną z nierdzewnej szczotkowanej stali. Porsche przeniósł część wyposażenia z wersji S do tej podstawowej. Dzięki temu fotel kierowcy sterowany może być w 8 poziomach, pokrywę bagażnika można sterować elektronicznie, a system multimedialny PCM pozwala na łatwą i bezproblemową obsługę telefonu komórkowego poprzez samochód.Fot. Porsche
Nową bazową jednostką Porsche Macan będzie 4 cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 2.0l. Siłę 252 KM osiąga w przedziale od 5 tyś do 6.8 tyś obrotów. Do tego dochodzi jeszcze maksymalny moment obrotowy wynoszący 370 Nm. Pozwala to na osiągnięcie pierwszych 100 km/h w zaledwie 6.7 sekund. Z pakietem Chrono ten czas spada do 6.5 sekundy. Maksymalna prędkość tego silnika to 229 km/h. Spalanie jednostki wahać ma się w przedziale 7.2 a 7.4l na 100 km.