Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 30-09-2012 Wraz z premierą nowej generacji Aurisa, model ten został rozszerzony o nową wersję, a mianowicie kombi. Jest to powrót Toyoty do tego typu nadwozia, po jego zniknięciu z segmentu przed 6 laty w modelu Corolla. Auris Kombi będzie nie tylko powrotem, ale także nowością, jako pierwsza hybryda kombi w tym segmencie.
Wobec swojej wersji hatchback, samochód urósł o ponad 28cm i jego całkowita długość wynosić będzie teraz 4,57m. Szerokość pozostaje bez zmian i wynosi 1,76m, podobnie jak wysokość, która pozostaje przy swoim 1,46m. Mimo, że samochód urósł, jego rozstaw osi także nie uległ zmianie i wynosi 2,6m. Cała dodatkowa długość wygospodarowana została na bagażnik. Aby samochód był praktyczniejszy i łatwiejszy do załadowania, obniżono próg załadunku o całe 8 cm. Przez to kombi posiada inny tylny zderzak, a miejsce na tablicę rejestracyjną powędrowało do góry.
Pod maską znajdzie się jedna z trzech odmian silników: Benzyna, Diesel, Hybryda. Benzyna będzie dostępna w pojemnościach 1.33l i 1.6l, jednostki wysokoprężne - 1.4l i 2.0l, a Hybryda wyposażona będzie w silnik benzynowy o pojemności 1.8l.