Fot. Porsche
Zaprezentowana wersja 911 Targa najbardziej spokrewniona jest z z modelem 911 Carrera 4 Cabriolet. Zarówno karoseria, jak i ułożenie szyb, jest bardzo do siebie zbliżone. Jednak największym wyróżnikiem Targa 4 jest jego dach, który to całkowicie znika za siedzeniami pasażerów. Mechanizm podnosi całą tylną górą część nadwozia, tak aby w szybki i wygodny sposób schować dach.Fot. Porsche
Pod maską modelu 911 Targa 4 znajdą się po jednej jednostce napędowe na wersje. W przypadku standardowej do jazdy wykorzystywany jest 3.4 litrowy silnik o mocy 350 KM. Porsche przygotował także mocniejszą odsłonę 911 Targa 4S, w która jako motor wykorzystywany jest 3.8 litrowy silnik o mocy 400 KM. Wersja standardowa do pierwszej 100 km/h na liczniku potrzebuje 4,8s, zaś wersja 4S uzyskuje tą prędkość w 4,4 sekund.Fot. Porsche
Pierwsze modele nowej edycji Porsche 911 Targa 4 pojawią się w sprzedaży w maju. Cena w Niemczech będzie się zaczynać od 109 tyś Euro, w przypadku szybszej wersji ta cena wzrasta do 124 tyś Euro