Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 10-02-2013 Marzec to jeden z najważniejszych miesięcy w motoryzacji. Jest to okres Targów w Genewie i co za tym idzie, wysyp dużej ilości premier światowych nowych modeli, konceptów oraz faceliftingów. S-Cross wersja koncepcyjna została zaprezentowana po raz pierwszy dosyć niedawno, mianowicie na targach w Paryżu, w 2012 roku. Ciepło przyjęty model zarówno przez prasę, jak też potencjalnych kupujących, zaowocował szybkim jego wprowadzeniem do oferty Suzuki.
Wymiary modelu koncepcyjnego S-Crossa, to 4.31m długości, 1.84m szerokości oraz 1.6m wysokości. Rozstaw osi wynosi 2.6m. Raczej nie ma się co spodziewać jakichkolwiek zmian pod tym kątem.
Porównując model koncepcyjny i produkcyjny, widać przede wszystkim to, że został on lekko przepracowany. Zmiany są raczej kosmetyczne i zabierają z modelu koncepcyjnego elementy ozdobne, wstawiając w zamian bardziej użytkowe. Przykładowo słupek A został dociągnięty do samego końca, łącząc maskę samochodu z dachem. Światła do jazdy dziennej, które były umieszczone nad światłami przeciwmgielnymi, zostały wstawione pod kloszami reflektorów. Grill został wymieniony na chromowy.
Dzięki bogatej historii japońskiego producenta w segmencie samochodów wyżej podwieszonych, można oczekiwać zarówno wygody podczas podróży, bezpieczeństwa, jak też odpowiednio dostosowanego napędu na 4 koła. Dzięki tym cechom S-Cross powinien przetasować karty w tym segmencie oraz zająć wysokie miejsce w statystykach sprzedażowych.
Wszelkie szczegóły co do silników, pełnych wymiarów oraz wyposażenia, Suzuki udostępni po premierze 5 marca.