Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 07-02-2017 Najnowszej generacji BMW serii 5 w nadwoziu limuzyny zawita do polskich salonów 11 lutego. Pokaz jest częścią promocyjną, najnowszej klasy biznesowej limuzyny niemieckiego producenta i wpisuje się w szereg organizowanych przez BMW wydarzeń. Z jednej strony auto będzie można nie tylko zobaczyć na żywo, ale także wykonać jazdę próbną. Z drugiej strony odbędzie się pokaz nowej reklamy najpopularniejszego przedstawiciela segmentu premium z udziałem aktora Scotta Eastwooda. W 2016 roku odchodzący model sprzedał się 1786 razy, co stawia ten samochód na pierwszym miejscu w swoim segmencie. Globalnie auto w swojej szóstej generacji sprzedane zostało 2.1 miliona razy. Biorą pod uwagę wszystkie wersje razem ten wynik zamyka się w liczbie 7.9 miliona sztuk. Najnowszej generacji auto wyróżnia wiele elementów w tym nowe rozwiązania, jak na przykład o 70% większy ekran typu head up display czy też najnowszej generacji system multimedialny BMW Connected.