Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 25-02-2018 Francuski koncern samochodowy Renault 13 lat temu reaktywował rumuńską markę Dacia. Koncepcja była prosta i utrzymywana jest nadal. Auto miało być proste i tanie. Klienci pokochali samochody rumuńskiej marki, gdyż oprócz tych dwóch zalet doszła jeszcze jedna niska awaryjność. Co za tym idzie niski koszt eksploatacji. Idealne połączenie gwarantujące sukces. W sumie do klientów dostarczonych zostało już przeszło 2,86 miliona samochodów Dacia. Największy udział w tej liczbie ma rynek francuski, gdzie w 13 lat dostarczonych zostało przeszło milion samochodów. Dacia zbliża się także do magicznej liczby pół miliona sprzedanych samochodów rocznie. W 2017 roku do klientów trafiło 460 891 aut z logo Dacia.