Fot. Suzuki
Mimo tych niewielkich rozmiarów, bo zaledwie 3,6 m długości oraz 1,6 m szerokości, miejsce za kierownicą znajdą także więksi kierowcy. Uzyskano to przede wszystkim poprzez podwyższenie samochodu, przekształcające japońskiego malucha w microvana. Nowa wysokość, która wynosi 1,53 m, pozwoliła na zmianę pozycji siedzenia przednich pasażerów, zwiększając poprzez to przestrzeń na nogi i udostępnienie samochodu większemu gronu użytkowników. Za odpowiedni komfort w podróżowaniu odpowiadać ma rozstaw osi wynoszący 2,43m długości. Podwyższenie samochodu przyczyniło się także do zwiększenia pojemności bagażnika, wynoszącego 254l.Fot. Suzuki
W Europie pod maską Suzuki Celerio dostępny będzie z tylko jedną jednostką benzynową. Silnikiem wykorzystanym do napędzania niedużego przedstawiciela segmentu A, będzie 1 litrowa jednostka. Maksymalna moc wytwarzana przez napęd wynosić będzie 68 KM, zaś moment obrotowy 90 Nm. Do zarządzania silnikiem dostępne będą dwie 5 biegowe skrzynie manualne, podstawowa będzie tradycyjną. Druga zaś z Auto Gear Shift będzie wzbogacona o zalety skrzyni automatycznej - prostotę obsługi, oraz ekonomiczność manualnej.Fot. Suzuki
Bezpieczeństwo to także temat, który został przez japońskiego producenta mocno wzięty pod uwagę. Na wyposażeniu Suzuki Celerio znajdzie się aż 6 poduszek. Karoseria samochodu wykonana została zgodnie z Total Effective Control Technology w skrócie TECT, system budowania konstrukcji samochodu aby jak najlepiej absorbować moc, która wytwarzana jest podczas zderzenia, chroniąc przy tym pasażerów. Ponadto na wyposażeniu znajdzie się system do mierzenia ciśnienia w kołach, jak też ESP oraz system ruszania pod górę.