Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki, moj-samochod.pl - 08-03-2011 Mimo mocnego rozgłosu na starcie marki Tata w europie, nie można przypisać temu producentowi dużego sukcesu sprzedażowego. Tata najwidoczniej zauważył, że Europejczyk to nie świnia i nie zje wszystkiego, co mu się podrzuci pod nos. Indyjski koncern musiał więc przemyśleć swoją strategię działania na rynku europejskim, czego efektem jest wprowadzanie kilku nowych, odświeżonych modeli, o których napiszemy jeszcze innym razem.
"Ekologia" to elektryzujące słowo nie tylko w Europie lub Ameryce, gdzie co jakiś czas słyszymy o nowych hybrydach, elektrycznych samochodach lub silnikach spalających 3l/100km. Także Tata postanowił dokładniej zbadać ten temat i zaangażować się, aby nie odstawać od konkurencji. Na tegorocznych Targach w Genewie koncern Tata zaprezentował swój model Indigo Vista EV. Samochód ten, o zasięgu do 160km, przeznaczony będzie głównie na miasto. Indigo Vista EV, w porównaniu do swojej wersji spalinowej, niczym znaczącym się nie różni.
W Anglii samochód trafi do sprzedaży do sprzedaży flotowej jeszcze tego lata, a kiedy pojawi się w Polsce, tego jeszcze nie wiadomo. Poza tym Indigo nie będzie jedyną nowością marki ani w Europie, ani w Polsce.