Fot. Renault
Renault Clio najnowszej generacji już w samo w sobie posiada bardzo dynamiczne nadwozie. Dodatkowej pikanterii i sportowych emocji producentowi udało się uzyskać poprzez obniżenie zawieszania o 20mm z tyłu i 10 mm z przodu. Cała konstrukcja R.S. osadzona została dodatkowo na 17” lub 18” felgach w zależności od potrzeby klienta. Ulepszona jednostka dostępna w odmianie Trophy o pojemności 1.6l otrzymała dodatkowe 20 KM mocy. Dzięki temu 220 KM jest w stanie rozpędzić samochód do 100 km/h w zaledwie 6.6 sekundach. Automatyczna skrzynia dwu sprzęgłowa z 6 przełożeniami otrzymała dodatkowo system R.S.Drive. Rozwiązanie, które pozwala użytkownikowi wybranie najlepszego trybu stylu jazdy.Fot. Renault
GT Line otrzyma wiele elementów stylistycznych które widoczne są w wersjach R.S. Za wyjątkiem silników oraz zaawansowanych technologii ulepszające i pozwalające na ściganie się na torach wyścigowych. Samochód w tej wersji wyposażony jest w 16” lub 17” felgi. Tak jak w wersji R.S. także GT-Line otrzymała progi boczne, oraz zmodyfikowany grill i co za tym idzie zderzak przedni. Wobec podstawowej wersji samochód dodatkowo otrzymał zmodyfikowany układ wydechowy.