Fot. Porsche
Na zewnątrz nowe modele 911 z napędem na cztery koła otrzymały szereg modyfikacji, które mają na celu zaprezentowania nowej twarzy sportowego pojazdu. Samochód wyróżnia się wobec swojego poprzednika nowymi światłami do jazdy dziennej oraz czteropunktowym oświetleniem z tyłu. Dodatkowo tylny pas świetlny zyskał trójwymiarowy design, modyfikacja mająca na celu polepszenia widoczności samochodu. Jego dodatkowy atut to wizualne poszerzenie modelu. Tak jak we wcześniejszej generacji Porsche 911 z napędem na czerty koła utrzymał swoje poszerzone tylne nadkola o 44mm. Umieszczona z tyłu jednostka napędowa otrzymała zmodyfikowaną pokrywę z pionowymi żaluzjami.Fot. Porsche
Serce i najbardziej ceniony element każdego Porsche to jego silnik. 40 letnie doświadczenie w tworzeniu jednostek turbodoładowanych z przeznaczeniem na tory wyścigowe oraz ulicę, jest gwarantem najlepszych osiągów i jakości wykonania. W przypadku modelu Porsche 911 zastosowanie znajdą dwie wersje silnika. Dla tradycyjnej 911 będzie to 3 litrowa, podwójnie doładowana jednostka o pojemności 3 litrów. Specyfikacja jednostko to układ V6 o mocy 370 KM i 450 Nm. Dla modelu z oznaczeniem S ta sama jednostka osiąga moc 420 KM i 500 Nm. W obu przypadkach jest to wynik o 20 KM i 60 Nm lepszy niż w poprzedniej generacji.Fot. Porsche
Nowa moc oraz przepracowany układ napędu na cztery koła mocno przyczyniają się nie tylko do lepszych osiągów samochodu, ale także lepszego prowadzenia. Dodatkowo nowa 911 to pierwsza wersja, gdzie napęd na cztery koła jest bardziej dynamiczny od swojego tylnonapędowego odpowiednika. Co za tym idzie przyspiesza lepiej. W przypadku 911 Carrera sprint do 100 km/h wynosi zaledwie 4,1s ( 0,4s lepiej niż poprzednik ), wersja z S potrzebuje na ten sam wyczyn tylko 3.8s ( o 0,3s lepiej niż poprzednik ). W przypadku modeli Tegra w obu przypadkach sprint jest wolniejszy o 0,2 sekund.Fot. Porsche
Nowa 911 otrzymała wiele nowych rozwiązań. Niektóre model odziedziczył także z innych samochodów Porsche, co mocno odbija się na jego osiągach. Z modelu 918 Spyder, samochód otrzymał system Sport Chrono. Rozwiązanie posiada trzy tryby zdefiniowane oraz jeden indywidualny. Dzięki czemu kierowca może zdecydować samemu jak ma zostać dostrojony samochód. Pojazd został także obniżony o 10mm, we współpracy z systemem PASM nowym przełożeniem na wszystkie koła, przyczynia się do znacznej poprawy właściwości jezdnych nawet na gorszej jakości ulicach. Dodatkowo nowy Porsche posiada hydrauliczny układ zawieszenia, który na okres 5 sekund zwiększa prześwit przedniego osi o 40mm. Idealne na pokonanie stromego podjazdu z podziemnego garażu.