Fot. Volkswagen
Ten kunszt nadal udaje się niemieckiemu producentowi - stąd zapewne tak duży sukces marki, mimo że w zależności od modelu wprowadza identyfikujące go cechy charakteru. T-Roc to mały miejski SUV. Jego wymiary to: 4.18m długości, 1.83m szerokości, 1.5m wysokości i 2.59m rozstaw osi. Nowy koncepcyjny samochód mimo wielu nowoczesnych technologi, które zastosowane zostały w tym modelu, pozostaje wierny swojemu przepisu sukcesu, prosta konstrukcja. Na zewnątrz najważniejszą rolę w ramach designu odegrały nowe LEDowe światła oraz zestaw kamer z przodu i tyłu samochodu, które wspierane są przez nowe naświetlenie.Fot. Volkswagen
Pod maską koncepcyjnego T-ROC'a znalazła się 2 litrowa jednostka wysokoprężna. Uzyskiwana przez nią moc wynosi 184 KM, zaś moment obrotowy 380Nm. Za zmianę przełożenia w silniku posłużyła 7-biegowa skrzynia DSG. Moc silnika przekazywana jest na wszystkie 4 koła, za pomocą systemu 4MOTION w skład którego wchodzi system Haldex-5. Nowoczesny silnik może pracować w 3 trybach – ulica, bezdroża oraz śnieg.Fot. Volkswagen
Wnętrz samochodu, to przeniesienie do następnego wieku. Analogowe instrumenty, wskaźniki i przyciski w tym samochodzie nic nie mają do szukania, dotyk palca ewentualnie gest ręką to jedyna rzecz potrzebna do zarządzania w tym samochodzie. Aby jednak było to proste i intuicyjne potrzebny był duży ekran dotykowy, w T-ROC znalazł się taki o przekątnej 12,3”.