Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 22-08-2017 Volkswagen przy współpracy z Innoactive oraz przy wykorzystaniu okularów VR HTC Vive. Na targach Digitly w Koloni niemiecki koncern zaprezentował swoje rozwiązanie „Volkswagen Digital Reality Hub” w zakresie wirtualnego świata i jego wykorzystanie w codziennej pracy. Dzięki tej technologii grupa Volkswagen ma większą kontrolę i może szybciej reagować na zmiany technologiczne zachodzące nie tylko na rynku samochodowym globalnym, ale także wewnątrz własnych marek. Wirtualna rzeczywistość w prosty sposób pomaga w pogłębieniu współpracy pomiędzy poszczególnymi markami bez potrzeby spotykania się pracowników w wybranej lokalizacji. To przyczynia się do bardzo dużej oszczędności czasu i co za tym idzie także pieniędzy. Pomysły, szkolenia oraz innego typu spotkania można wykonywać w prosty sposób w wirtualnym świecie bez potrzeby spotykania się we wcześniej wyznaczonym miejscu. Dzięki temu marka Volkswagen jest pierwszym koncernem, który wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w tak zaawansowanym zakresie przy integracji takich marek jak Volkswagen, Audi, Seat ,Skoda.