Fot. Polestar
W powtórzeniu sukcesu pomóc ma między innymi wersja Polestar. Auto w tej wersji dysponować będzie ulepszoną wersją podwójnie turbodoładowanego dwu litrowego silnika T8 ze wsparciem elektrycznym. Zamiast 407 KM pod maską samochodu znajdzie się 421 KM mocy. Mimo znacznego wzrostu mocy średnie spalanie utrzymywać ma się na poziomie 2,1l na 100km. W przypadku tradycyjnej wersji silnikowej samochód przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 5.3 sekundach. Oprócz większej mocy auto wyposażone zostało w szereg rozwiązań, które Polestar przeniosło bezpośrednio z wyścigów samochodowych Polestar Cyan. Dzięki temu auto ma jeszcze szybszą i bardziej precyzyjną skrzynię biegów, pedał gazu reaguje na najmniejsze zmiany, a do tego zawieszenie jest jeszcze lepiej zestrojone. Wszystko to może mieć wpływ na to, że model ten złamie barierę 5 sekund.Fot. Polestar