Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 23-03-2017 Wraz z premierą nowej generacji modelu Volvo XC60, zmieniony został wygląd multimedialnej aplikacji Volvo On Call na urządzenia mobilne. Część usług powiązanych z systemem Volvo będzie oferowana teraz w nowych lokalizacjach i rzecz jasna pojawiło się też kilka nowych. Tak też usługa pozwalająca na jednorazowe otworzenie samochodu przez kuriera aby zostawił w nim paczkę będzie teraz dostępna w dodatkowych pięciu krajach. Teraz dojdzie jeszcze możliwość zlokalizowania samochodu na parkingu lub też zaplanowanie trasy zgodnie z kalendarze. Aplikacja szwedzkiej marki pojawiła się w aktualnej formie ww 2015 roku, wraz z premierą nowego XC90. Jednego z najbardziej multimedialnych samochodów tego czasu. Teraz po dwóch latach będzie można z niej korzystać w prawie 50 krajach, co pokryje ponad 90% wszystkich klientów nowych modeli Volvo. Klienci, którzy są już właścicielami samochodów z nowej generacji rodziny 90, otrzymają darmową aktualizacje wraz z odwiedzinami w autoryzowanym serwie podczas co rocznego przeglądu.