Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 03-06-2011 Na Targach w Barcelonie zaprezentowany został nowy sedan koreańskiej marki, który zastąpi wysłużony i znany od wielu lat model Sonata. Będzie to trzeci już model z nowej linii samochodów Hyundaia, który ofertą celuje przede wszystkim w europejskiego klienta.
Pod maską znajdą się te same jednostki, co w wersji Kombi. Dwa silniki benzynowe: 1.6l 135KM i 164Nm lub 2.0 177KM I 208Nm oraz dwa 1.7 - litrowe, wysokoprężne. Jeden o mocy 115KM i 260Nm, a drugi, trochę silniejszy, 136KM I 325Nm.
Aby, jak przypada na segment limuzyn, zapewnić komfort i ciszę w podróży, w silnikach wysokoprężnych zastosowany został NVH - system ograniczający hałas z zewnątrz, dzięki czemu do wnętrza i40 dociera o 20% mniej hałasu, co ważne zwłaszcza biorąc pod uwagę dźwięk klekotania diesla.
Hyundai i40 Sedan zostanie wyposażony nawet w 9 poduszek powietrznych, co z założenia powinno mu zapewnić 5 gwiazdek podczas testów Euro NCAP